pytania i odpowiedzi dotyczące zakupów w drogerii internetowej kosmetykomania
1. Czy rejestracja jest konieczna przed zrobieniem zakupów w sklepie Kosmetykomania?
Aby zrobić zakupy w naszym sklepie, nie ma konieczności rejestracji. Warto jednak zdecydować się na tę formę zakupu, ponieważ posiadanie konta umożliwia korzystanie z przywilejów przewidzianych dla stałych klientów.
2. Jakie korzyści wynikają z posiadania konta na Kosmetykomanii?
Pierwszym plusem takiego rozwiązania, jest skrócenie czasu zamówienia przy kolejnych zakupach. Wszystkie dane podane przy rejestracji, zostaną automatycznie wczytane po zalogowaniu do panelu klienta. Dzięki rejestracji mamy także możliwość weryfikacji naszych historycznych zamówień, a tym samym szybszego dotarcia do interesujących nas produktów, na które decydujemy się cyklicznie. Kolejnym plusem posiadania konta na naszym serwisie, jest możliwość obniżenia kosztów kolejnych transakcji, a to za sprawą uczestnictwa w programie lojalnościowym.
3. Na czym polega program lojalnościowy Kosmetykomanii?
To program, który polega na zbieraniu punktów za zakupy dokonane w obrębie serwisu. 5 złotych wydanych w naszym sklepie, równe jest jednemu punktowi. Uzbierane punkty można wymieniać na produkty dostępne w obrębie serwisu Kosmetykomania. Przeczytaj więcej na temat programu lojalnościowego.
4. Jak założyć konto na Kosmetykomanii?
Aby zarejestrować się w naszym sklepie internetowym, wybierz przycisk „Załóż konto” w prawym górnym rogu strony i wypełnij pola formularza. Po wypełnieniu obowiązkowych danych, na podanego przez Ciebie maila otrzymasz kod aktywacyjny. Po kliknięciu w ten link, Twoje konto będzie już aktywne.
5. Czy istnieje możliwość dokonania zamówienia przez telefon?
Niestety, nie ma takiej możliwości. Wynika to z faktu, że przed złożeniem zamówienia należy zaakceptować regulamin dostępny na stronie.
6. W jaki sposób mogę skontaktować się ze sklepem?
Istnieją trzy sposoby skontaktowania się z obsługą serwisu – poprzez email (sklep@kosmetykomania.pl), telefon (882 912 672/+48 585 262 036) lub formularz kontaktowy.
7. Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
Czas realizacji zamówienia, na który składa się przygotowanie przez nas paczki oraz nadanie jej firmie transportowej, zależny jest od godziny zaksięgowania Twojej wpłaty na naszym koncie. Jeżeli wpłata odnotowana zostanie do godziny 12 w południe, Twoja paczka może zostać wysłana do Ciebie jeszcze tego samego dnia roboczego lub najpóźniej dnia następnego. Wyjątek stanowią soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy, w których nie nadajemy przesyłek. Planowany termin dostawy towaru należy natomiast liczyć od momentu przekazania przez nas paczki firmie kurierskiej, o czym zostaniesz poinformowany/a drogą mailową.
8. Czy istnieje możliwość odebrania zamówienia osobiście?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Paczkę można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym, znajdującym się w Gdańsku, przy ulicy Koziorożca 2/6. Należy jednak pamiętać, że tę opcję należy zgłosić podczas składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce odbiór osobisty.
9. Czy mogę złożyć zamówienie przez internet, ale zapłacić w punkcie odbioru?
Tak, w takim przypadku podczas składania zamówienia należy zaznaczyć odbiór osobisty oraz płatność przy odbiorze. W sklepie stacjonarnym istnieje możliwość zapłaty zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.
10. Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?
Tak, nadajemy paczki również poza granice Polski. W celu sprawdzenia kosztów związanych z takimi przesyłkami, zapraszamy do sprawdzenia tabeli opłat wysyłek zagranicznych.
11. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za dokonane w obrębie sklepu zakupy?
Tak, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na firmę.
12. Jakie są możliwe formy płatności?
Zakupy w obrębie drogerii internetowej Kosmetykomania opłacić można na kilka sposobów - osobiście, w sklepie stacjonarnym/poprzez dostępne formy szybkich płatności internetowych/przelewem bankowym.
13. Do kiedy muszę dokonać wpłaty przelewem bankowym?
Na wpłatę czekamy 7 dni od momentu złożenia przez Ciebie zamówienia. Po przekroczeniu tego czasu, Twoje zamówienie zostanie anulowane.
14. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?
Oczywiście, konsumentowi zawierającemu umowę na odległość, przysługuje prawo do wymiany lub odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od jej zawarcia. Jednocześnie konsument nie musi podawać przyczyny zaistniałej sytuacji. Wystarczy jedynie przesłanie oświadczenia o chęci wymiany lub zwrotu towaru.
15. Czy istnieje możliwość złożenia reklamacji?
Istnieje możliwość złożenia reklamacji, a tym samym odstąpienia od umowy zakupu. W tym celu należy wypełnić i odesłać formularz odstąpienia od umowy. Zapraszamy do działu zwroty i reklamacje, aby zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi tej tematyki.
16. Czy po dokonaniu płatności mogę zmienić swoje zamówienie?
Edycja dokonanego zamówienia możliwa jest jedynie przez obsługę sklepu. Jeżeli zależy Ci na zmianie zakupionych produktów/ danych osobowych/teleadresowych/ sposobu przesyłki - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Zmianę będziemy w stanie dokonać tylko wtedy, jeżeli przesyłka nie została już nadana.
17. Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Podobnie jak w przypadku powyższego problemu, istnieje możliwość anulowania zakupu, aż do momentu nadania przez nas przesyłki. Po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej, nie ma możliwości anulowania zamówienia.
18. Czy dostępne w obrębie sklepu produkty są oryginalne?
Tak. Wszystkie produkty dostępne w sklepie Kosmetykomania ( kosmetyki i akcesoria do makijażu, preparaty pielęgnacyjne, kosmetyki do paznokci i włosów, świece oraz woski, dodatki i chemia do domu i inne) są oryginalnymi produktami dostępnych w sklepie marek.
19. Czy w obrębie sklepu odnajdę produkty dla wegan?
Tak, w naszej ofercie pojawiły się kosmetyki oraz akcesoria dla osób unikających produktów pochodzenia zwierzęcego.